Hele denne side er en annonce i samarbejde med Nortra Online.

Alm. Brand

Deltid
Alm. Brand Midtermolen 7,2100København Ø,Danmark
Har du lyst til at udvikle dine medmenneskelige kompetencer, kommunikative evner og styrke dine kundskaber i Office pakken? Så har vi et anderledes og spændende studiejob til dig. Jobbet Vores kollega Nils i IT-organisationen er synshandicappet og har behov for en personlig hjælper til en række opgaver i hverdagen. Jobbet er praktisk, og det kan være forskellige udfordringer, du vil møde. Primært handler det om at assistere Nils i sit arbejde, hjælpe ham rundt i huset og andre praktiske udfordringer. Resultatet af din indsats er, at Nils når sine mål med din hjælp. Arbejdstiden aftales fra uge til uge. Der er tale om ca. 5-8 timer om ugen. Opgaver Som nævnt er jobbet af praktisk karakter, og det gælder om at træde til, når det er nødvendigt og til de opgaver, som Nils vurderer er relevante, herunder Formidling af tegninger / PowerPoint / Excel og diagrammer Omsætte grafer og billeder til ord og omvendt Administrative opgaver som registrering af fravær, rejsebilag o. lign. Hjælpe med...
Ansøgningsfrist:
05/01/2023
Fuldtid
Alm. Brand Midtermolen 7,2100København Ø,Danmark
Om rollen og afdelingen Vi er et team på +10 personer bestående af forskellige roller bla. Incident manager, en Problem Manager, en JIRA-platform ejer, studentermedhjælpere. Teamet står for den daglige 1. line support (SPOC) via mail, portal, telefon og ved fremmøde på vores kontor på Midtermolen. Vi udarbejder løbende vejledninger til brug for både vores kollegaer og internt i ServiceDesk, samt er den styrende del af kommunikation vedrørende driftssituationen. Vores opgave består også i at samle trends på gentagne hændelser og alarmer fra vores overvågningssystemer. Desuden foretages den nødvendige eskalering til Incident manager eller Problem manager ved Major Incidents. Du vil skulle indgå i en turnus vagtplan, da vi har åbent mandag til torsdag fra kl. 07.00 – 19.00, fredag fra kl. 07.00 – 17.30 samt weekender fra kl. 10.00 – 16.00. Der kan være projektdeltagelse omkring arbejdet med vores forbedringspotentiale i ServiceDesken. Arbejdet med at forbedre Incident og Problem...
Ansøgningsfrist:
05/01/2023